Friday 3 February 2012

Meal Shake Membantu Kepada Anak-Anak Yang Kurang Selera Makan

Dalam kehidupan seharian yang sentiasa aktif dan serba pantas, kanak-kanak tidak mempunyai masa yang cukup untuk menikmati makanan yang seimbang. Oleh itu, Shaklee Meal Shakes menjadi pilihan terbaik bagi mereka kerana ia merupakan makanan mudah bancuh yang rendah lemak dan rendah-glycemic. 

Rasanya juga enak serta boleh dibancuh dengan mana-mana hidangan atau snek lain. Ia mengandungi 19 vitamin utama dan mineral tambahan dan jika dihidang seperti yang disarankan ia kaya dengan sumber kalsium dan protein.

Bagi kanak-kanak yang kurang makan, meal shake adalah alternatif terbaik yang boleh diberikan oleh ibu-ibu yang mementingkan tentang kesihatan anak-anak. Ini kerana apabila anak-anak kurang makan maka anak-anak berkemungkinan akan mengalami kekurangan zat dan seterusnya membantut perkembangan dan tumbesarannya.  Oleh itu meal shake amat diperlukan oleh kanak-kanak untuk membesar, kuat dan sihat.

Setiap bancuhan Meal Shake memberikan satu pertiga daripada US RDA dengan 19 vitamin / galian yang diperlukan bersama dengan protein, galian dan 3gm serat. Yang paling bagus pasal Meal Shake ni adalah ianya naturally nutrition, great taste, noartificial flavor, colors, sweeteners or preservaties added. 

Selain daripada ianya sesuai untuk anak-anak yang kurang makan ianya juga sesuai untuk anak-anak yang sembelit dan anak-anak yang selalu mengalami masalah kesihatan seperti demam dan selsema. Juga sesuai utk i
bu2 mengandung,menyusu, mereka2 yg inginkan kulit cantik,
ingin kekal sihat especially yang tak gemarkan supplemen dalm bentuk tablet kerana Mealshake ni datang dlm bentuk serbuk, dibancuh jd minuman yg lazat. 
 
Semua hasil penggunaan meal shake seperti yang dinyatakan diatas adalah berdasarkan kepada pengalaman-pengalaman ibu-ibu yang telah menggunakan meal shake dan mereka telah berkongsi pengalaman mereka ini kepada orang lain.
 
Jom kita baca antara testimoni ibu-ibu yang amat berpuas hati dengan pengambilan meal shake....
 
 
 


Bagi ibu-ibu yang prihatin terhadap kesihatan dan perkembangan tumbesaran anak-anaknya, tentunya tidak mempunyai masalah untuk melaburkan sedikit peruntukkan bagi mendapatkan pemakanan yang baik dan bagus. Bukan untuk orang lain pun...demi anak-anak kita juga , kan?



Salam sayang,

Ummi OmarAmeer
Untuk maklumat lanjut sila berhubung dengan saya melalui

Email :
hanyasusuibu@gmail.com
Call    : 0199273454


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment