Wednesday 9 November 2011

SHAKLEE TRIAL PACK SET B (BREASTFEEDING)

KEGUNAAN
Shaklee Trial Pack SET B ini adalah VITAMIN UNTUK PENYUSUAN khusus untuk IBU-IBU YANG MENYUSUKAN BAYI MEREKA.


KANDUNGAN SET B BREASTFEEDING
 

Set B ini mengandungi :

Vitalea@ Multivitamin – 30 biji

Dengan formula zat besi : sangat perlu demi memastikan tubuh badan menerima semua zat dan vitamin yang penting dan perlu dalam menjami kesejahteraan secara am.

B complex – 30 biji

Lengkap dengan 8 kumpulan B yang diperlukan oleh tubuh badan demi membantu tubuh badan bertenaga, otak lebih fokus, emosi lebih stabil..dan wajah berseri..inlah rahsianya ..B for Beauty

Vitamin C – 30 biji

Sebagai antioksidan, membantu meningkatkan sistem imunisasi badan...dan kulit lebih cantikkk

Alfalfa – 30 biji

raja segala tumbuhan, membantu meningkatkan imunisasi, mengandungi kalsium dan bagi ibu-ibu yang menyusu ia sangat membantu MEMPERCEPATKAN PENGHASILAN SUSUIBU.



Set B ini untuk pengambilan  selama 30 hari.

(Bagi package fullset, harga runcit adalah RM 288.75 untuk pengambilan selama 4-6 bulan. Sila sms atau email kpd saya bagi mendapatkan HARGA DISKAUN!)



SIAPA YANG PERLU MENGAMBILNYA?

Tentunya untuk ibu-ibu yang memberi penyusuan penuh pada bayi. Ianya akan membantu ibu-ibu agar tidak akan berasa kepenatan, letih, lesu serta tidak bertenaga.



ADA KELEBIHAN LAIN LAGI TAK?

OH SUDAH TENTU! Yang paling best setiap pembelian dari saya akan mendapat FREE gift + FREE postage + FREE ebook SHAKLEE + FREE member group support SHAKLEE + FREE konsultasi pemakanan kesihatan DAN…

EXTRA 30 biji Vitamin Alfafa!



APA KATA PENGGUNA SET B INI ?



Anda nak tau apa kata pengguna set ini ? Mari kita baca sama-sama…dipetik dari blog laila di entry ini : http://elaila.blogspot.com/search/label/Set%20B%20%28Breastfeeding%29



@-->--- CINTA PANDANG PERTAMA ---<--@



Saya mula mengenali produk Shaklee pada penghujung April 2011. Produk pertama yg saya ambil ialah Trial Pack Set B. ketika itu sy sedang mencari produk untuk menambah susu ibu. Teruja dengan info2 dalam blog laila, sy terus memesan. Alhamdullillah, syukur dengan nikmat yang Allah kurniakan, Setelah mencuba, dalam masa seminggu sy telah dapat merasakan perubahannya. Jika sebelum ini, setiap kali pam, hanya dapat 1 – 2 oz sahaja, selepas makan trial pack, sy mampu mengumpul 10 – 15 oz sehari. Susu menjadi semakin pekat dan berwarna kekuningan. Seronok tengok Amani minum susu sampai terbaring kekenyangan . Selain dari menambah susu badan, sy dapati, kulit sy semakin bersih, rambut kurang gugur, kuku berkilat dan yang paling penting, sy sentiasa rasa bertenaga walaupun tak cukup tido ( tido kul 12mlm,bangun kul 4.30pg) . Sy telah berkongsi apa yg saya rasa dengan beberapa rakan yng juga mommy2 yang tension dengan production susu yg semakin merudum, hasilnya……….mereka juga sgt berpuas hati dengan TP set B.

Kini, sy tambah dengan lecithin, untuk memastikan berat badan maintain. Vitamin E, agar sentiasa nampak muda dan ceria. Yang paling best, suami kate, nampak jelita dan anggun sejak melahirkan anak ke-3 ni…….heheheh. (pujian suami yang terindah). Ada juga beberapa kawan2 yang Tanya sy mkn ape, sbb badan x naik lepas bersalin……(diorg ingat sy mkn jus mate *), rahsianya. Full pack set B + lecithin + Vitamin E…




Penghantaran Pos Laju Percuma seluruh Malaysia untuk Mini Pack. Pick up service untuk customer di Kelantan. SMS/Whatsapp 019-9273454 atau email hanyasusuibu@gmail.com untuk KONSULTANSI PERCUMA.



Salam Sayang,

Ummi OmarAmeer


No comments:

Post a Comment