Saturday 24 December 2011

Apa kaitan Set Skin Care Shaklee + GLA dengan Kecantikkan Kulit?

Posting kali ini saya ingin bercerita lagi tentang GLA. Tapi bukan tentang GLA sahaja tetapi juga Set Skin Care dari Shaklee. Untuk mendapatkan kulit atau kulit wajah yang cantik bukan sahaja jagaan secara luaran diperlukan tetapi rawatan secara dalaman juga harus dititikberatkan kerana rawatan secara dalaman mampu membantu menyerlahkan kecantikan secara natural dan sihat.

Produk Shaklee bukanlah ubat. Ia adalah pemakanan tambahan atau supplemen. Ia melengkapkan lagi ruang-ruang zat dan nutrisi yang tidak dapat dididapati atau tidak mencukupi dari diet pemakanan harian.

Di set Skin Care dicadangkan pengambilan vitamin B complex, Vitamin C dan Vitamin E. Untuk mendapatkan kulit yang cantik vitamin ini amat diperlukan. Namun sekira di ambil bersama GLA ianya adalah lebih baik.

Di sini saya kongsikan testimoni pengguna customer kepada Pn Yati Napi yang telah menggunakan Set Skin Care ni bersama GLA. Jom kita baca...



Jadi bagi anda yang masih tercari - cari produk kecantikkan atau telah menggunakan produk kecantikkan tetapi masih belum mendapatkan apa2 perubahan cubalah try Set Skin Care ini. Mana tau mungkin anda akan mendapat kulit wajah cantik yang anda idam-idamkan selama ini.



+


Salam Sayang,

Ummi OmarAmeer
Boleh email kepada saya di : hanyasusuibu[@]gmail.com atau sms kan kepada saya 019-9273454 sekiranya anda mempunyai apa-apa masalah dan ingin mendapatkan konsultasi secara PERCUMA apabila membuat belian dari blog ini.
 
Setiap pembelian di blog ini juga, anda layak menerima hadiah istimewa PERCUMA, PERCUMA jadual makan dan PERCUMA tips eksklusif yg berkaitan dan anda juga layak dijemput ke group eksklusif tertutup di FB.

No comments:

Post a Comment