Monday 9 January 2012

Ibu Yang Teruja Dengan Set Berpantang Shaklee

Salam sidang pembaca semua...

Hari ni saya nak kongsikan 'keterujaan' seorang ibu yang mengambil set berpantang Shaklee. Sekiranya anda seorang ibu yang dalam pantang tapi mengimpikan untuk menyusukan anak dengan susu ibu, saya syorkan anda mengamalkan set ini. Namun begitu, sepertimana yang saya selalu tekankan sebelum ini, amalan pengambilan supplemen hanya membantu ibu-ibu dalam membekalkan nutrisi kepada pelengkap kekurangan zat dalam diet harian dan membantu tubuh si ibu supaya sihat bertenaga walaupun di dalam pantang.

Dalam pada itu, kebetulan pada bulan Januari ini, kami di Euphoria Group menawarkan best offer kepada ibu-ibu yang membuat pembelian Set Berpantang ini dengan pemberian diskaun sebanyak RM 10 dari harga biasa. Extra gift yang lain tu macam biasa lah ...Hah, menarik, kan? Jimat tu...

Tanpa nak berceloteh panjang lebar, jom kita baca apa kata kawan kita ni...



Jom, tunggu apa lagi...


Salam sayang,
Ummi OmarAmeer
Boleh email kepada saya di : hanyasusuibu[@]gmail.com atau sms kan kepada saya 019-9273454 sekiranya anda mempunyai apa-apa masalah dan ingin mendapatkan konsultasi secara PERCUMA apabila membuat belian dari blog ini.
 
Setiap pembelian di blog ini juga, anda layak menerima hadiah istimewa PERCUMA, PERCUMA jadual makan dan PERCUMA tips eksklusif yg berkaitan dan anda juga layak dijemput ke group eksklusif tertutup di FB.

No comments:

Post a Comment