Saturday 14 January 2012

Susu Penuh Nutrisi Dengan Pengambilan Vitamin




Pengambilan vitamin adalah penting sekiranya anda ingin memberikan penyusuan pada anak anda. Namun begitu, penting untuk anda memahami bahawa pengambilan vitamin bukan faktor utama yang menyebabkan susu ibu menjadi banyak. Falsafah utama pengambilan vitamin adalah untuk membantu meningkatkan kesihatan para ibu demi memberikan penyusuan pada anak2 mereka. Selain itu, pengambilan vitamin juga penting untuk mengisi lohong-lohong kekurangna zat dan nutrisi di dalam pemakanan harian ibu. Ini adalah kerana zat dan nutrisi itu akan disalurkan kepada anak-anak melalui susu badan ibu tersebut.

Jadi, seperti yang dialami oleh Pn Siti, pengambilan vitamin Shaklee banyak membantu beliau dalam memberikan zat dan nutrisi yang secukupnya kepada anaknya. Beliau telah mengambil Set B + Kalsium + ESP dan sangat berpuas hati dengan hasil yang didapatinya. Tentunya, yang paling utama doa yang berterusan , kerana semua yang berlaku tidak akan berlaku tanpa ke izinan dari Nya..



Salam sayang,

Ummi OmarAmeer


Boleh email kepada saya di : hanyasusuibu[@]gmail.com atau sms kan kepada saya 019-9273454 sekiranya anda mempunyai apa-apa masalah dan ingin mendapatkan konsultasi secara PERCUMA apabila membuat belian dari blog ini.


Setiap pembelian di blog ini juga, anda layak menerima hadiah istimewa PERCUMA, PERCUMA jadual makan dan PERCUMA tips eksklusif yg berkaitan dan anda juga layak dijemput ke group eksklusif tertutup di FB.



* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment